Pages

Sunday, March 2, 2008

Perkampungan Hadhari Bkt Katil

arini aku terpaksa menemani budak2 JPA3. pagi lg kol 7.30 aku da berada di scool. budak2 da ada yg dtg. masa aku tiba di scool bas da sedia menunggu. lbh kurang kol 7.45 aku arahkan budak naik bas n bas jln. zaidi pn dtg jap. sampai sana x tau sape aku nk rujuk. saper2 je aku tanya. last dpt clue. just berbaris je. makanan pn dpt. adoii..jenuh nunggu baris. cian budak2. 9pg mula budak berbaris. 11.45 baru Datuk Ali mai. mak aih..bayangkan 2jam lbh..sabo je. lps dia masuk kemah perasmian, aku arahkan budak sedia balik. Cik norlela org jabatan yg urus bhgn hal ni tegur n bg makanan nasik ayam. budak2 naik bas 12.30. aku x ikot balik scool. aku singgah jusco. nengok ada sale sket. aku beli kasut sukan. rm 37. okla tu. nk pakai masa sukan scool nxt week. next week ni bizi sket. selasa n rabu ada saringan. khamis baru sukan btoi. pastu mula cuti scool. 15mac lak kene ikot skali dgn budak lawatan ke PD. oh ye exam PTK aku 12mac nanti kt scool Sharod. mudahan lulus. 18 mac lak interview dg41. aramak envelope x beli lg.ermm..aritu dah nak anto pd pengetua. tp dia suwuh anto kendian pasal envelope tadak. ermmm..satu apa x wat persediaan lg.

No comments: