Pages

Tuesday, March 4, 2008

letih minggu nie..

minggu ni letih btol. Dipenuhi dgn sukan. Arini bbrp acara sukan dilangsungkan. Aku as a ketua rumah menyediakan peserta. pg td da ku,pulkan yg ada acara ptg td. tp bila ptg sungguh menyedihkan. wat penat aje pg td kumpulka dorang. ptg bukannya depa dtg. apa ler budak2 nie. then yg lebih membuat hati aku terbakar bila guru yg ditugaskan jd pengelola peserta tetiba saun aku duduk saje. wah. bukan main lg dia. rasa aku nk lempang je mulut dia. dia hengat kita duduk aje? buknnya betapa susah nk suwuh budak amek bahagian. sampai skang masih aku terasa bahangnya. kalo da budak tu x dtg, salah cekgu lg ke?ciss....dah tugas ketua rumah nie da ckop memningkan aku. masa mula2 diberi pon tugas nie aku memprotes dgn jumpa kadariah n moran. tp dorang minta jg. ari tu penolong sibuk dgn bisnes time bizi mcm nie. last aku ckp kat moran. melenting dia. last dia tolong aku gak. dia buat bahagian perbarisan. ahhh......selagi sukan nie x abis,,pening aku. tinggal esok ada bbrp acara. n khamis sukan btol. lps balok scool td pon aku x lena sgt tdo. jasad je baring. tp kepala jauh melayang. dlu masa study tensionnya lain..khasnya bila time wat asigment n exam. nie bila da keje ..lain lak jenis tensionnya... sabo je la..cuma doa2 manyak2 moga diberi ketenangan oleh Yg Maha Esa...

No comments: